Menu

Odprawa online: Na czym polega? - easyJet

easyJet

Odprawa online: Na czym polega?  - easyJet

Linie lotnicze easyJet udostępniają swoim pasażerom jedynie opcję odprawy online. Dokonanie odprawy na lotnisku jest w przypadku tego taniego przewoźnika niemożliwe.

Jak dokonać odprawy online w easyJet? Po uruchomieniu odprawy przez przewoźnika, klienci eSky otrzymują link do formularza danych.

Odprawa online w liniach easyJet

Uruchomienie odprawy online Zamknięcie odprawy online
30 dni przed wylotem 2 godziny przed godziną wylotu

Uwaga! Po zamknięciu odprawy online, dokonanie tej czynności  jest niemożliwe!

Jakie dane należy podać podczas dokonywania odprawy online?

Linie lotnicze easyJet proszą pasażerów o podanie szczegółowych danych, które umożliwią wygenerowanie kart pokładowych. Wśród wspomnianych danych znajdują się:

  • data urodzenia,
  • narodowość,
  • typ dokumentu (dowód osobisty lub paszport),
  • numer i seria dokumentu,
  • państwo, w którym wydano dokument,
  • data wydania i ważności dokumentu.

Uwaga! Zakres danych może zmieniać się w zależności od trasy i przepisów wjazdowych kraju przylotu.

Karty po otrzymaniu należy wydrukować i zbarać ze sobą na lotnisko wraz z dokumentem potwierdzającym dane, użytym do dokonania odprawy.

Kiedy klient eSky otrzymuje kartę pokładową easyJet?

Klienci eSky z wykupioną usługą Odprawa online mogą podać dane potrzebne do odprawy przed uruchomieniem jej przez linię. W tym przypadku mogą to zrobić tuż po otrzymaniu od eSky maila z linkiem do bezpiecznego formularza, przez który mogą podać swoje dane. W momencie uruchomienia odprawy niezwłocznie przeprowadzimy w imieniu pasażera cały proces i prześlemy mu na podany adres mailowy wygenerowane karty do wydrukowania.

Klienci eSky, którzy nie wykupią wspomnianej usługi otrzymają w momencie uruchomienia odprawy link do formularza na stronie linii i wypełniają go. Następnie otrzymują wygenerowane karty, które należy wydrukować przed pojawieniem się na lotnisku.

Czynność Wykupiona usługa Odprawa online Brak wykupionej usługi Odprawa online
Otrzymanie linku do formularza odprawy Po wykupieniu biletu W momencie uruchomienia odprawy
Wprowadzenie danych W dowolnym momencie (nie później niż na 2 godziny przed wylotem!) Od 30 dni do 2 godzin przed wylotem
Otrzymanie karty pokładowej Od 48 do 8 godzin przed wylotem* Po samodzielnym przeprowadzeniu odprawy*
Druk karty Obowiązkowy Obowiązkowy

* W niektórych przypadkach klienci eSky, korzystający z usług linii easyJet po dokonaniu odprawy online otrzymują karty pokładowe na lotnisku. Jeśli wystąpi taka sytuacja, niezwłocznie poinformujemy o tym fakcie pasażera. Wówczas należy udac się na lotnisko wraz z dokumentem użytym do dokonania odprawy i odebrac swoje karty od pracowników linii.

Usługę Odprawa online można wykupić w trakcie rezerwacji biletu.

Brak karty na lotnisku w easyJet

Niedokonanie odprawy online lub niezabranie ze sobą wydrukowanych kart na lotnisko skutkować będzie niewpuszczeniem na pokład samolotu.

Wskazówki i sugestie zawarte w niniejszym artykule oraz w artykułach powiązanych mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec eSky.pl.

Zainteresował Cię artykuł, ale potrzebujesz więcej informacji?
Dziękujemy za pomoc

Twoja opinia pomoże name tworzyć lepsze i bardziej dopasowane artykuły.

Chwilowo nie mogliśmy przesłać Twoich sugestii

Wyślij ponownie lub spróbuj później.